I'm not good with words , but I always put a smile on your face ;)


Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Εικόνα του χειμώνα*.*

Καλοσωρίζω ακόμα έναν χειμώνα*

 Έφυγε και ο τελευταάος μήνας του Φθινοπώρου.Μπαίνουμε για τα καλά πλέον στον αγαπημένο μου Χειμώνα.Επιτέλουςς.....βροχές,καταιγίδες,νυφάδες χιονιού.. *που τέτοια τύχη*
     
      Σε αυτήν την απίστευτη μυρωδιά βρεγμένου χώματος...
..στη εικόνα των δυό μας να καθόμαστε αγκαλιά δίπλα στο τζάκι πίνοντας μια ζέστη σοκολάτα :U.Και άν το κρύο δυναμώνει να με ζεστένει το ζεστό φιλί σου, η  ζεστή αγκαλιά σου.Nα χουχουλιάζουμε μαζί στο κρεβάτι με τη ζεστή κουβέρτα μας,να αγκαλιαζόμστε μέχρι τα κορμιά μας να γίνουν ένα!
....γιατι ξέρω και μπορώ όλα τα αγαπημένα μου να τα συνδέω με εσένα*




...κίτρινα φύλλα πέφτουνε στη γή...γύρω μου πρόσωπα γυμνά και μόνα,ρίχνουν τα φύλλα τους κι αυτά...στο χώμα...να ανοίξει μια αγκαλιά να μπούνε όλοι...είναι το κρύο στη καρδιά του κόσμου...είναι ο χειμώνας που φωλιάζει εντώς μου...

πόσες βροχές,πόσοι χειμώνες,στα χρόνια μου 'γίναν θαμώνες
και 'παίζαν ρυθμούς οι σταγόνες, η άνοιξη να μην ξυπνά...

                                                                                               καλώς ήρθες λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου