I'm not good with words , but I always put a smile on your face ;)


Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

* i dont know the way *

I love you but I don't know how to tell you!




Έχουν υπάρξει πολλές φορές που έχω θελήσει να σου πω τι σκέφτομαι για 'σένα.Λέξεις,φράσεις,λόγια που φοβάμαι να πω γιατί πιστεύω πως είναι νωρίς.Φοβάμαι......Διστάζω....Φοβάμαι την αντίδρασή σου.Φοβάμαι την απόρριψη.Ναι ξέρω νωρίς είναι μα δε μπορώ να περιμένω.Θέλω να σου μιλήσω μα δεν ξέρω πως να στο πω.Πώς να ξεκινήσω?Πως να μπορέσω να ξεστομίσω τις λέξεις όταν σε έχω μπροστά μου να κοιτάω αυτά τα υπέροχα εκφραστικά μάτια.Όταν σε έχω μέσα στην (φιλική για εσένα) αγκαλιά μου τι στιγμή που εγώ θέλω να  'ταν κάτι παραπάνω.Προσπαθώ να σου δώσω σημάδια.Δεν τα παρατάω.Μα αν δεν βλέπεις?!Αν δεν μπορείς να τα δεις?Και τι γίνετε αν δεν θέλεις να τα δεις?!Δεν ξέρω ίσως κάτι σε κρατάει από το παρελθόν.Κάτι που σε έχει πληγώσει ίσως.Μα γι' αυτό είμαι εγώ εδώ.Όχι να ξεχάσεις,Αλλά για να ξεπεράσεις.Το μόνο που χρειάζομαι είναι μια ευκαιρία να σου δείξω ότι μπορώ.Μια σου αγκαλιά,ένα σου φιλί,να μου με τον τρόπο σου ότι το θέλεις και εσύ!
|just one chance and i'll prove you that it deserves|
|I will give you the moon,it's the least i can do
If you give the chance<3|

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου