I'm not good with words , but I always put a smile on your face ;)


Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Για την μικρή μου ανόητη =*

(Το σημερινό μου άρθρο το εμπνεύστικα απο τη σημερινή μου συζήτηση με την αγαπημένη μου φίλη*)
~~~

      Όλοι μας λοιπόν σε κάποιες στιγμές της ζωής μας,έχουμε αναρωτηθεί για πιο λόγο δημιουργούνται καταστάσεις που θεωρούμε ότι τη δεδομένη χρονιή στιγμή είναι ότι χειρότερο.Ενώ πιστεύεις πως όλα πάνε καλά, *ξαφνικά* γίνεται η αναποδιά και σου καστρέφει όλα σου τα όνειρα και τις ελπίδες.Και τότε έχεις ανάμεικτα συναισθήματα,απογοήτευση από τον εαυτό σου επειδή πιστεύεις πως εσύ το έχεις προκαλέσει[και σε αυτή την περίπτωση τεριάζει γάντι.(ιωάννα)] και απόγνωση γιατί δεν ξέρεις πως να το χειριστείς.
     Κι όμως δεν είναι έτσι,όλες αυτές τις θεωρίες τις έχεις δημιουργήσει εσύ στο υποσεισυνήδητό σου.
Θεωρίες που δεν έχουν λογική, και που ούτε εσύ η ίδια μπορείς να τις καταλάβεις και να τις τεκμειριώσεις.Γιατι?Γιατί γεμίζεις το μυαλό σου με ανοησίες και πέφτει η ψυχολογία σου χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος.Σκέψου ότι αυτά τα γεγόνότα μας εποφελούν.Γιατί τελικά μέσα απο αυτά βγαίνεις πιο δυνατός.Μαζεύεις εμπειρίες οι οποίες θα σε ωφελήσον αν οχι σύντομα τότε κάποια στιγμή σίγουρα θα γίνει.Μπορεί να σου είναι δύσκολο να το καταλάβεις τώρα,εξάλου για κανένα δεν είναι εύκολο,αλλά είμαι σίγουρη πως μέρα με τη μέρα θα προσπαθείς όλο ένα και περισσότερο.
Άσε τον εαυτό σου επιτέλους ελεύθερο,και μη φοβάσαι για το τι θα επακολουθήσει.Κάν' το για τον εαυτό σου,και για αυτούς που σε αγαπάνε και θέλουν να σε βλέπουν να χαμογελάς,για κανένα άλλον!




Εγώ να ξέρεις θα είμαι δίπλα σου για να σε βοηθήσω,οχι μόνο σε αυτό αλλά σε ό,τι άλλο χρειαστείς και για όσο χρειαστεί.
Π.Σ:  *θετική σκέψη και το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά ,θα δείς πως όλα θα πάνε καλά.
Σ΄αγαπώ μικρή μου <3
*jexna ta stereotupa sou kai ftiaje diko sou kosmo, oneiropolo*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου