I'm not good with words , but I always put a smile on your face ;)


Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

όλα γυρίζουν?!

 


~δες σε τι κατάσταση μας έφερες...πραγματικά πώς το κράτησες αυτό μέσα σου?
πώς δεν είπες τίποτα...θα μπορούσες να το είχες πει...όλα θα ήταν τόσο διαφορετικά..
θα είχα χειριστεί αλλιώς την κατάσταση...γιατί?..δεν υπήρχε λόγος να κρύψεις κάτι
τέτοιο,ακόμα και αν δεν ένιωθες κάτι για εμένα-ή δεν ένιωθα εγώ για 'σένα...
μιλούσαμε τόσο καιρό...και δεν μου είπες το πιο σημαντικό..ακόμα και ως φίλοι....
δε κατηγορώ εσένα,αλλά τον τρόπου που σκέφτηκες και χειρίστηκες το θέμα...
είναι τελείως διαφορετικό,μην το πάρεις προσωπικά...


~θα μπορούσα βέβαια να το είχα πει εγώ ε?! μα πώς να το κάνω κάθε φορά που
σε πλησίαζα απομακρυνόσουν....απεύφευγες κάθε μου κίνηση,κάθε σκέψη μου
και κάθε μου λέξη...πες πώς μπορώ να βρω το θάρρος να το πω τότε? γι αυτό δεν
είπα τίποτα...~και να που τώρα ξεκαθαρίζει το τοπίο...τώρα ναι τα γεγονότα συνδέονται
...μετά από ένα σημείο απομακρύνθηκες απότομα....έγινες περίεργος,παράξενος..
μέχρι και ο τρόπος που μου μιλούσες άλλαξε....εσύ άλλαξες...και εγώ πρσπαθούσα
να καταλάβω το γιατί....πίστευα πως εγώ έκανα κάπου λάθος...μήπως εγώ σε
απομακρύνω από εμένα.....ναι έτσι σκεφτόμουν...και ποιος να το φανταζόταν
ότι θα ήταν αυτό η αιτία...κανείς...το χέρι μου έβαζα στη φωτιά ότι δεν θα ήταν
αυτός ο λόγος.....τέλος πάντων...

~θα μπορούσαμε να είχαμε προσπαθήσει τουλάχιστον..και μην προβάλλεις την
απόσταση ως δικαιολογία....γιατί όποιος θέλει βρίσκει τον τρόπο και τα καταφέρνει...
έστω και για δέκα-είκοσι φιλιά -που είπες και εσύ- ή όσο κρατούσε τέλος πάντων....



~ας είναι,έκανες την επιλογή σου...τώρα στο μέλλον τι θα προκύψει δεν ξέρουμε....
*μάλλον έδωσα μεγάλη σημασία εε?! ναι το πιστεύω.:/
~θα είμαι κοντά σου σε ότι κι αν χρειαστείς...αυτό δεν θα αλλάξει πότε,
όσο περνάει από το χέρι μου...καληνύχτα *_*





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου