I'm not good with words , but I always put a smile on your face ;)


Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Dear Santaa....

 Όπως όλα τα παιδιά σήμερα γράφουν κάθε τέτοιο καιρό το γράμμα τους,έτσι και εγώ αποφάσισα να γράψω και εγώ ένα,έστω και καθυστερημένα.Λίγα πράγματα θα ζητήσω απο τον Άι-Βασίλη φέτος.Συγκεκριμένα, αυτά που θέλω δεν είναι υλικά αγαθά,αλλά πιο ουσιώδη.


                Αγαπημένε μου Άι-Βασίλη...
                       Αυτά που θέλω φέτος είναι λίγα για 'σένα.Δεν είναι παιχνίδια,
μα ούτε και ρούχα.Δεν ψάχνω ΠΙΑ για επιφανειακά πράγματα,μα πιο ουσιώδη.
Πράγματα που δεν θα γεμίσουν το μάτι μου, μα ούτε την ώρα μου,αλλά πράγματα
που θα γεμίσουν την ψυχή μου.Δεν θέλω τίποτα περισσότερο απ' όσα έχω.Μου 
αρκούν αυτά που μου έχεις προσφέρει αυτόν το χρόνο.Τους ανθρώπους
 που έφερες κοντά μου,ακόμα και αυτούς που ήταν ήδη μες στην ζωή μου.
Θέλω να τους προσέχεις,να τους φροντίζεις,να έχουν την υγειά τους,
να τους κρατάς συντροφιά,
όταν θα το χρειάζονται,όταν εγώ δεν θα είμαι εκεί για να το κάνω.
Να τους κάνεις να χαμογελούν,να τους κάνεις να ερωτευθούν,να τους
συμβουλέψεις να αγαπάνε,να αγαπάνε όσο πιο αληθινά μπορούνε.
Να τους συμβουλέψεις να μην σταματήσουν να ονειρεύονται,να μην
σταματήσουν να εύχονται,να μην σταματήσουν να κοιτούν ψηλά 
στ' αστέρια.Να τους μάθεις να μπορούν να ξεπερνούν τα προβλήματα
 που ενδεχομένως να έχουν.Μου αρκεί να εκπληρώσεις τις επιθυμίες μου,
όπως κάνεις κάθε χρόνο.Και γι αυτό θέλω να σ' ευχαριστήσω.
Σ' ευχαριστώ γι' όλα όσα έχεις προσφέρει σε 'μένα όλα αυτά τα χρόνια.!









Εύχομαι να συνεχίσεις να σκορπάς χαμόγελα στα πρόσωπα των παιδιών όλου του κόσμου!
Να συνεχίσεις να κρατάς ζωντανή την παρουσία σου κάθε χρόνο.
Να 'σαι πάντα καλά!
Ευτυχισμένο το 2012, με υγεία,αγάπη και χαμόγελο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου