I'm not good with words , but I always put a smile on your face ;)


Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

You are not here any more...

    Γιατί δεν είσαι εδώ..μαζί μου ...?

       Όταν σε χρειάζομαι πιο πολύ και από τον ίδιο μου  τον εαυτό...
     
       Όταν σε χρειάζομαι περισσότερο από εμένα...

       Όταν σε νιώθω με όλο μου το ''είναι''...

       Όταν μου λείπεις...

      Όταν πονάω...

      Όταν οι μνήμες με βασανίζουν...

     



Όταν προσπαθώ να φέρω στο μυαλό μου τη μορφή σου,και τελικά καταλήγω να την  αναπληρώνω
με κάτι ξεχασμένες φωτογραφίες.Τις κοιτάω για ώρες,γεμίζοντας το μυαλό μου με θολές αναμνήσεις.
Με αναμνήσεις που τελικά σβήνουν κι' αυτές.Όπως έσβησες και εσύ απ' τη ζωή μου,έτσι ξαφνικά σαν τη στάχτη.Γιατί τελικά αυτό είναι οι αναμνήσεις στάχτες,στάχτες που μένουν όταν σβήσει η φλόγα.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου